Egyél velem könyvet!

KönyvParfé

KönyvParfé

Tea Book Tag

2016. január 30. - KönyvParfé

teabooktag.png

Szeretnék elnézést kérek azoktól, akik meginvitáltak egy-egy Book Tag kitöltésére, vagy esetleg egy virtuális vándordíjra jelöltek és én nem éltem a lehetőséggel. Szeretném, ha senki nem haragudna meg azért, amiért nem töltöttem ki őket, de még mindig az a helyzet, hogy jobban szeretem mások válaszait olvasgatni, mintsem a sajátomat megosztani. Természetesen minden egyes megemlítésnek rettenetesen örülök és köszönöm is, hogy gondoltok rám. De nagyon remélem, hogy e miatt senkiben sem marad tüske. És mivel a kivétel mindig erősíti a szabályt, most mégis élek egy Taggel, melyre Anna, az Anna's Books blog írója hívott meg. Haj, nagyon ráérzett, ugyanis a joghurtos Milka, meg a Nutella mellett, a tea a másik gyengém. Hogy ezt miért írom? Mert mint ahogyan a címben is láthatod, ez egy Tea Book Tag! 

5d97cf76430fb90911b105c898814a52.jpgAnnához hasonlóan én is bekészítettem egy nagy bögre forró teát. A kedvencem a barackos ízű zöldtea, ami akkor esik a legjobban, ha a piros és fehér pöttyös csodabögrémből kortyolgathatom. Fantasztikus illata van. Hmmm! Most már minden készen áll, nézzük is tea és könyv párosításokat!

1. Instant Tea - A legrövidebb könyv, amit tavaly olvastál:
Rengeteg gyerekkönyvet olvastam tavaly (is), azok pedig nem valami hosszú irományok. Talán a legrövidebb Finy Petrától A Fehér Hercegnő és az Aranysárkány volt. Mindössze 24 oldalas, mégis kellemes csalódást okozott, mert amilyen rövid annyira szép kis könyv.

2. Zöld tea - Egy könyv zöld borítóval:2b21e767298e4e934fb18aab6856abec.jpg
Ezen jó sokáig kellett gondolkodnom. De három könyvre emlékszem, melyeknek zöld a borítója. Az egyik Bálint Ágnes Mazsolája, a másik Anna Gavalda 35 kiló remény című regénye, a harmadik Stephen Chbosky Egy különc srác feljegyzései.

3. Forró citromos tea mézzel - Egy könyv, ami átmelengeti a lelked:
Fredrik Backman: A nagymamám azt üzeni bocs. A szerzőnek az első könyve is nagy siker lett, nemrég kezdtem bele az Ember, akit Ovénak hívnak című regényébe. Még az elejénél tartok, de azt hiszem, ez is kedvenc lesz.

4. Ötórai tea - Egy könyv, amit angolul, vagy más idegennyelven olvastál:
Elég gyatra az angol nyelvtudásom és tudom, hogy több idegennyelvű könyvet kellene olvasnom. Viszont a könnyített olvasmányokat nagyon szeretem. A legutóbb Mary Poppinson rágtam át magam.

5. Gyógytea - Egy könyv, amit kényszerből olvastál:
Pár hete jelentkeztem egy Book Challege-re. Az egyik teljesítendő pont az volt, hogy egy kevésbé népszerű könyvet olvassunk el. Gondoltam egy életem, egy halálom, nézzünk meg egy Fejős Évát. Beleszaladtam. A többit a 8. pontban. Végül a Book Challege-et feladtam... túl nagy árat fizettem volna érte...

6. Fekete tea - Egy olyan akciódús könyv, amin nem tudnál elaludni:
Mázlista vagyok, mert több könyvet is fel tudok ide sorolni. Az egyik Patrick Ness: Chaos Walking trilógia, a másik Dan Wells: Az ördög egyetlen barátja. Unatkozni ezek mellett lehetetlen!

7. Jeges tea - Egy hamisítatlan nyári olvasmány:bd9cecbf5e610b3e0576849fa8c6a97b.jpg
Kettő is van. Az egyik Tracy Brogan: Egy kis őrültség. (Tengerpart, szerelem, egy hamisítatlan chick lit.) A másik Graham Joyce: A katicák éve. Szintén homokos tengerpart, nyár, katicabogarak és egy kis misztikum.

8. Kalinka szamovár - Egy könyv, amit csak az alkohol tett volna elviselhetőbbé:

Már többször leírtam, hogy könyvtárosként dolgozom. Van egy mondás, miszerint minden könyvnek megvan az olvasója és minden olvasónak megvan a könyve. Hiszek ebben. De ezt a könyvet mégis úgy gondolom, hogy senki kezébe nem adnám. El sem tudom képzelni, ki lehet a célközönség... Fejős Éva: Holtodiglan. 48 oldalas szösszenet, de életem leghosszabb szombat délutánját töltöttem vele. Ezt még egy vödör brandy sem tenné elviselhetővé!

A kitöltés végére elfogyott a teám is. Köszönöm, hogy benéztél hozzám! :)

(A munkatársam szerint giccses képek forrása: pinterest.com)

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvparfe.blog.hu/api/trackback/id/tr828311262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZsófiBea 2016.01.30. 21:52:42

Azt nem tudom giccsesek-e, de aranyosak. Giccsesen aranyosak. :D Azt hittem, hogy a bejegyzésed végén itt lesz a pöttyös csodabögréd, benne a teával. :) A 6. és 7. pont könyveit mindjárt meglesem, megyek a molyra. Jaj neked, ha kívánságlistásak lesznek. :D Fejős Éva, hahaha:D Bea

KönyvParfé 2016.01.31. 08:34:40

@ZsófiBea: Lecsekkoltam és megnyugodtam... nincs fent a várólistátokon. :D Nanana, Fejős Évával nem viccelünk. :DDD

ZsófiBea 2016.01.31. 09:51:58

De csak azért mert a kívánságlistánkon van. :D Ami nálunk ugyanúgy várólistakent funkcionál. De a lelkiismereted megnyugtatására mondom, hogy már itt voltak, amikor tegnap megnéztem őket a molyon. :)

Anna Ann 2016.01.31. 15:28:23

Nagyon örülök, hogy kitöltötted a tag-et, de persze ha nem tetted volna, akkor sem lenne tüske - szerintem senkinél. :)
A képeket én cukinak mondanám :)
süti beállítások módosítása